POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER GÜNCEL SPOR KÜLTÜR-SANAT DÜNYADAN EKONOMİ TÜMÜ
RTÜK'ten 'seçim yasağı' açıklaması!
Rap dünyası karıştı: 50 Cent'e tecavüz suçlaması
YSK Başkanı Yener: Tüm tedbirler alındı
AK Partili Yavuz: Seçim sonuçlarını çok hızlı alacağız
28 Mart 2023 Salı - 14:21

MAST Fuarı'na büyük ilgi

Fuarizmir’de bu yıl ilk kez düzenlenen MAST-Marine Saloon Trade Tekne, Tekne Ekipmanları ve Deniz Aksesuarları Fuarı, her yaştan deniz ve tekne tutkunlarından büyük ilgi gördü. Fuar boyunca, yerli ve yabancı ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle birçok satışa ve iş birliği anlaşmasına imza atıldı. Katılımcı firma temsilcileri, fuarın denizcilik kenti İzmir’e çok yakıştığını dile getirdi.

MAST Fuarı na büyük ilgi

Geçmişten günümüze bir liman ve ticaret kenti olmanın yanında denizci bir kent olma özelliğini de taşıyan, 1081’de Çaka Bey ile Türk denizcilik tarihinin temellerinin atıldığı İzmir; bu kimliğini pekiştiren bir fuara ev sahipliği yaptı. İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde, İZFAŞ ve ED Fuarcılık ortaklığı ile ilk kez düzenlenen MAST- Marine Saloon Trade, Tekne, Tekne Ekipmanları ve Deniz Aksesuarları Fuarı, denizseverlerden büyük ilgi gördü.  28 Mart – 2 Nisan 20223 tarihleri arasında fuarizmir A ve B hollerinde gerçekleştirilen MAST Fuarı, dünyaca ünlü tekne markalarını, sektörün büyük yerli üreticilerini ve denizcilik alanındaki ekipman ile aksesuar firmalarını bir arada görmek isteyen ziyaretçilerini ağırladı. Motor yatlardan yelkenliye birçok teknenin Türkiye’de ilk kez sergilenerek görücüye çıktığı fuarda, dünyaca ünlü yat tasarımcıları Turhan Soyaslan ve Tanju Kalaycıoğlu’nun konuşmacı olduğu söyleşi de gerçekleştirildi. Fuarı; Almanya’dan Amerika Birleşik Devletleri’ne, İtalya’dan Macaristan’a kadar birçok ülkeden ve Türkiye’nin dört bir yanından yerli, yabancı toplam 20 bin 540 kişi ziyaret etti.

Amerika Birleşik Devletleri’nden fuara katılan uzun yıllar dünyaca ünlü Catalina Yachts'ın Baş Mühendisi ve Başkan Yardımcısı olarak çalışan, onlarca ödülü bulunan, Amerikan Tekne ve Yat Konseyi Eski Başkanı, tasarımcı Gerard Douglas ile 40 yılı aşkın süredir tekne üreticisi ve sertifikalı profesyonel yat brokeri olan Joseph Zammataro, fuarı değerlendirdi. Seferihisar Teos Marina’yı ziyaretinde kendi tasarladığı bir tekneyi görmenin ve şu andaki sahibi ile sohbet etmenin çok güzel bir deneyim olduğunu da ifade eden Gerard Douglas ile Zammataro, “Fuar bizim için çok verimli geçti, Türkiye’de birçok tekne üreticisiyle görüşme imkânımız oldu ve halen de görüşmelerimiz sürüyor. İkili iş birliği fırsatlarını, karşılıklı olarak neler yapabileceğimizi konuştuk. İki ülke için de değer yaratmak istiyoruz. Ayrıca, İzmir'i ve çevresini görme fırsatı da bulduk” dedi.

Uğur Aksan – Merkür Spor
38 yıllık bir firmayız, 12’nin üzerinde markanın temsilciliğini yapıyoruz. Deniz motorları, tekne ve bot ithalatı yapıyoruz. Fuara da geniş bir alanda ve ürün yelpazesi ile katılım gösterdik. Umduğumuzdan çok daha iyi bir fuar oldu. Bu salondaki, yeni fuar merkezindeki ilk katılımımız ve çok iyi bir tesisle karşılaştık. Önümüzdeki yıllarda da tahmin ediyoruz ki bu fuar kalıcı olacaktır. Firmamıza ilgiden de memnunuz, birçok satış da gerçekleştirdik. Önümüzdeki yıllarda da katılmayı planlıyoruz fuara.

Bilge Hergüner - Tezmarin
Ünlü markaların en yeni modelleriyle burada yer alıyoruz. İzmir’e çok değer veriyoruz, çok değerli müşterilerimiz var, bizim sattığımız çok sayıda tekne var. Öncelikle bu müşterilerimizle buluşma fikri çok hoşumuza gitti ve çok heyecanlandırdı. Ciddi bir hazırlık dönemi geçirdikten sonra yüksek adette tekne ile İstanbul’dan geldik. İzmir zaten bir deniz şehri, denize tutkulu çok insan olduğunu da biliyoruz. Yurtdışı ve İstanbul’daki fuarlarda çok sayıda İzmirli dostlarımızı görüyorduk. Herkes için çok keyifli bir fuar. Böyle güzel bir tesiste yapılması bizim de çok hoşumuza gitti. Gelecek yıl da burada olmayı kesinlikle düşünürüz.

Efe Bilir - Trio Denizcilik
Kendi segmentlerinde dünya markası olan 9 farklı yelkenli ve motor yat markasının Türkiye distribütörüyüz. Uzun zaman sonra İzmir’de bir fuar yapılıyor ve dört farklı modelin lansmanını da burada yaptık. Hanse 510 modeli yelkenli bunlardan biri. Fuardaki en büyük tekne ve çok fazla ilgi gördü, çok mutluyuz bu sonuçtan. İlk defa yapılan bu fuarda böyle bir teknenin Türkiye prömiyerini gerçekleştirmek de bizim için gurur verici. Çok verimli bir fuar geçirdik ve ziyaretçi sayısı çok fazla. Biz zaten İzmir’in değerinin farkındayız. Denizi çok seven bir kitlesi var.

Uğur Balaban - Teos Group Rota Fisher
Geçen yıl Almanya fuarını, İstanbul fuarını ziyaret ettik ve Ege’de bu kadar çok imalatçı varken bu kadar çok iyi firmaların distribütörleri varken neden biz başka yerlere gidiyoruz, diye düşündük. Fuarcılık İzmir’de doğdu, Türkiye’de fuarcılığın kalbi İzmir iken neden başka fuarlara gidiyoruz diyorduk. Bu fuarının burada da yapılabileceğini düşündük. Bu yıl böyle bir fuar olduğu için çok mutluyuz ve gelecek yıl daha da büyüyeceğine inanıyoruz. İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne, İZFAŞ ekibine ve bu fuarı düzenleyen herkese çok teşekkür ederiz. Bu fuarın Türkiye’nin göz bebeği olacağına canı gönülden inanıyorum.

Denizcan Gümüş  - Gena Yacht
Dünyaca ünlü markaların Türkiye distribütörlüğünü yapıyoruz. İzmirli bir firma olarak burada olmaktan, ayrıca mutluyuz. Yoğun bir ilgi var ve beklentilerimizin de üzerinde bir fuar gerçekleşiyor, iş hacmi olarak da tatmin edici bir fuar oldu. Daha önce farklı sebeplerle ulaşamadığımız birçok yeni tekneseverin de ziyaret ettiği bir fuar oldu. Fuarın fiziki şartları da oldukça iyi. İzmir, konum olarak da gerek İstanbul gerekse Anadolu’nun her yerinden gelenlerin çok rahat ulaşabildiği bir yer ve fuar alanı havaalanına da diğer ulaşım noktalarına da çok yakın. İzmir bu fuarı hak ediyordu ve bu yıl başlamış oldu. Dileğimiz bunu geliştirmek ve İzmir’e, hak ettiği bu fuarın devamlılığını hep birlikte kazandırmak.

Oğuz Tungür – Lahur Marine
Yaklaşık 20 yıldır çok geniş yelpazede hizmet veren bir firmayız. Fuar çok güzel oldu, katılım da çok iyi. Satışlara yansıması bakımından da çok memnunuz. Bu fuar çok güzel oldu ve İzmir’e çok yakıştı. Fuarın gerek konumu, gerek havalimanına yakınlığı gibi birçok unsur nedeniyle çok memnun edici, yoğun bir ilgi söz konusu. Önümüzdeki yıllarda da aynı tarihlerde yapılıp geleneksel hale gelmesini arzu ediyoruz.

Murat Yorgancılar - Jetsurf
Jetsurf markasının Türkiye distribütörüyüz. Motorlu bir sörf tahtası ve ben de uzun yıllardır kullanıyorum. Fuardan ve gördüğümüz ilgiden çok memnunuz. Keşke daha fazla olsa ve deniz üstünde de düzenlesek. İyi ki geldik diyoruz, devamını da bekliyoruz. Deniz oyuncaklarımız dikkat çekiyor ve yeni spor ekipmanlarını insanlara tanıtmaya devam ediyoruz. Elimizden geldiğince Türkiye’de bu sporun yaygınlaşması için de çalışıyoruz.

Merve Tercan - Brama Yatçılık
İzmir firmasıyız ve Torbalı Pancar Organize Sanayi Bölgesi’nde üretim yapıyoruz. Fuar, çok canlı ve kalabalık, beklediğimizin çok üzerinde bir katılım görüyoruz. Umarız daha niceleri olur. Önümüzdeki yıllar umuyoruz ki çok daha iyi olacaktır, ama bu yıl da beklediğimizin çok daha üstünde bir performans görüyoruz firmalarda. İzmir’de böyle bir fuar olduğu için gurur duyuyoruz.

Faruk Ünlü - Teos Marina
Birçok fuarda yer alıyoruz ve bölgemizde düzenlenen bu fuara da katılmak istedik. Kendimizi ev sahibi olarak görüyoruz. Fuarın ve sektörün devamlılığı için bu fuarı desteklemek istiyoruz Yalnızca marinamızı değil Seferihisar ve Sığacık’taki kendi bölgemizi, destinasyonumuzu da tanıtıyoruz. Gördüğümüz ilgiden de çok mutluyuz. Önümüzdeki yıllarda da umarız devam eder.

IMATECH makine sektörünün buluşma noktası oldu

Cumhuriyet Sitesi davası: Belediye görevlileri hakim karşısında!