POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER GÜNCEL SPOR KÜLTÜR-SANAT DÜNYADAN EKONOMİ TÜMÜ
Süper Lig'de küme düşen 2. takım belli oldu
Bakan açıkladı: Yeni halk plajları açılıyor
Et entegre tesisinde vahşet: 5 tutuklama!
Memleket Partisi kapıya kilit vurdu: 'Dijitale geçiyoruz'
23 Nisan 2021 Cuma - 11:55

SMA’lı Ada’yı yaşatacak kampanyada mutlu son

SMA hastası Ada bebek için başlatılan kampanyada gen tedavisi için gerekli olan 2.251.750 dolar toplandı. Anne Burçin Dalarslan, “Umarız her bebek bu mutluluğu yaşar ve tedaviye kavuşur” dedi.

İzmir’de bir markette yönetici olarak çalışan Koray Dalarslan ve anaokulu öğretmeni Burçin Dalarslan çiftinin şu anda 20 aylık olan kızı Ada’ya 14 aylıkken SMA Tip-2 teşhisi konuldu. Hastalığı yenerek yeniden sağlığına kavuşabilmesi için tek çaresi yurtdışındaki gen tedavisi olan Ada’nın ABD’de sadece 2 yaş altındaki bebeklere uygulanan tedaviyi alabilmesi için ailesi 6 ay önce bağış kampanyası başlattı.

İlkses Gazetesi'nden Çağla Geniş'in haberine göre spor ve sanat dünyasının ünlü isimlerinin de destekte bulunduğu kampanyada nihayet sona gelindi ve tedavi için gerekli olan 2.251.750 dolar toplandı. Gerekli işlemlerinin ardından Ada’yı tedavi için Amerika’ya götüreceklerini söyleyen anne Burçin Dalarslan, “Birlikte başaracağız dedik. Gönüllülerimizle birlikte gecemizi gündüzümüze kattık. 6 aydır canla başla bu yola baş koyduk. Umudumuzu hiç yitirmedik. Umarız her bebek bu mutluluğu yaşar ve tedaviye kavuşur” ifadelerini kullandı.

UMUDUMUZU HİÇ YİTİRMEDİK
Kampanyayı tamamladıkları için çok mutlu olduklarını dile getiren anne Burçin Dalarslan, şunları söyledi: “Aylar önce başlattığımız bağış kampanyasında sona geldik. Birlikte başaracağız dedik. Gecemizi gündüzümüze kattık. 6 aydır canla başla bu yola baş koyduk. Umudumuzu hiç yitirmedik. Yere düştüğümüzde birbirimize uzanan el olduk. Bir kar tanesini çığa dönüştürdük. İyi insanlar iyi ki var dedik. Ada’nın bugün gülebilmesine sebep olan, yüzündeki mutluluk olan tüm ailemize sonsuz teşekkürler ederiz. Hayatımızda olduğunuz için minnettarız. Bugün yüzümüz gülüyorsa bu sizin sayenizde. Birlikte başardık, inandık, mücadele ettik. En önemli nokta aileler olarak kampanyayı tamamlayacağınıza inanmak. Biz de ilk zamanlar ağlama krizleri geçirdik ama sonra kendimizi toparladık ve başaracağız dedik. Arı gibi çalışan bir kampanya ekibimiz vardı. Hepsine çok teşekkür ediyorum. Ada’nın ilaçtan maksimum fayda sağlayacağını düşünüyorum, bu ilacın önemini herkes görsün ve anlasın diye sosyal medya hesabımızı açık tutacağım. İçimiz kıpır kıpır, Ada’nın ilacı alacağı günü iple çekiyoruz. İşlemlerin biran evvel bitmesini bekliyoruz. Şimdi sırada başka bebeklerimiz var. Herkesten rica tüm SMA’lı bebeklere az çok demeden bir an önce destek olmaları. Umarız her bebek bu mutluluğu yaşar ve tedaviye kavuşur.” (Çağla Geniş / İlkses Gazetesi)

Mısır'dan Anadolu'ya uzanan 2 bin 700 yıllık koku kapları İzmir'de sergide!

İYİ Partili Çıray'dan tek kişilik alternatif tören!