Milliler Dünya Kupası'na veda etti!

20 Haziran 2026 Cumartesi   08:08

2026 FIFA Dünya Kupası'nda D Grubu'nda mücadele eden Türkiye ikinci maçında Paraguay'a 1-0 yenildi. Türkiye bu sonuçla Dünya Kupası'na veda etti.

A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası'nda D Grubu'ndak ikinci maçında San Francisco Bay Area Stadı'nda Paraguay ile karşılaştı. Karşılaşmayı El Salvador Futbol Federasyonundan Ivan Arcides Barton Cisneros yönetti.

Paraguay, karşılaşmanın 2. dakikasında Galarza Fonda ile 1-0 öne geçti. Paraguay'dan Miguel Almiron 45+3''üncü dakikada kırmızı kartla oyun dışında kaldı.

Türkiey'nin ikinci yarıdaki çabaları gol getirmeyince sahadan 1-0 yenik ayrıldı. Türkiye, bu sonuçla ABD ile oynayacağı son maç öncesinde puan alamadı ve Dünya Kupası'na veda etti.



Sayfa Adresi: http://www.gercekizmir.com/haber/Milliler-Dunya-Kupasi-na-veda-etti/194977