TFF Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 Sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini belirledi. TFF'den yapılan açıklamaya göre, ligde son 4 sezonun şampiyonu Galatasaray en fazla harcama limitine sahip takım oldu. EN FAZLA GALATASARAY Fenerbahçe ikinci, Trabzonspor üçüncü, Beşiktaş ise dördüncü sırada yer aldı. TFF'den yapılan açıklamaya göre; belirlenen Süper Lig takım harcama limitleri şu şekilde: Galatasaray: 9.006.596.835 TL Fenerbahçe: 6.330.032.702 TL Beşiktaş: 4.123.397.974 TL Trabzonspor: 2.530.783.285 TL Çaykur Rizespor: 1.817.301.750 TL Samsunspor: 1.124.529.320 TL TÜMOSAN Konyaspor: 1.101.846.407 TL RAMS Başakşehir: 1.099.918.616 TL Kocaelispor: 953.682.308 TL Erzurumspor: 893.261.956 TL Amedspor: 893.261.956 TL Çorum FK: 893.261.956 TL Gaziantep FK: 817.925.936 TL Natura Dünyası Gençlerbirliği: 805.716.149 TL ikas Eyüpspor: 801.174.603 TL Göztepe: 678.239.611 TL Kasımpaşa: 647.958.968 TL Corendon Alanyaspor: 571.608.883 TL